vypln pier kyselinou hyaluronovou

Najkvalitnejšia výplň na báze kyseliny hyalurónovej Volbella® je určená na výplň pier. Americký výrobca upravil receptúru tak,

aby bol opuch pier úplne minimalizovaný, s preukázateľným efektom až do 12mesiacov.

Cena 1ml volbella ® je 270,00€

Výplne na báze kyseliny hyalurónovej používame aj na liečbu týchto estetických problémov:

Juvederm - liečba vrások

-Vrásky po fajčení

-Vrásky smiechu (tieto línie, tiež známe ako nasobiálne záhyby - sa tiahnu nadol od strán nosa po kútiky pier)

-Pery a priehlbenina hornej pery

-Zvýraznenie obočia

-Zväčšenie objemu líc, pier a nosový mostík

Dermálne výplne s kyselinou hyalurónovou vytvárajú hladké, dlhotrvajúce korekcie od stredne vážnych po vážne tvárové vrásky a záhyby. Gél hladkej konzistencie a jediná výplň s kyselinou hyalurónovou schválená FDA, s dlhotrvajúcim efektom až do jedného roku od prvotného ošetrenia. Výplne boli vyvinuté autorizovanou technológiou HYLACROSS™,pokrokovým výrobným procesom, ktorý vedie k tvárnemu, hladkému gélu. Ten postupne a ľahko vteká do pokožky a poskytuje predpovedateľný efekt. Všetky ostatné dermatologické výplne s kyselinou hyalurónovou na trhu sú gély granulovitej konzistencie. Tieto granulky môžu byť na rozdiel od dermatologických výplní viditeľné pod 2.4 násobným zväčšením.

V roku 2010, FDA schválila výplň obohatenú o lokálne anestetikum lidokain, ktorý pacientom poskytuje príjemnejšiu skúsenosť s injekčnou aplikáciou gélu, než bez lidokainu, a potenciálne kratší čas strávený v ordinácii. Produkty obsahujú 0.3% lidokainu bez konzervantov,ktorý znecitlivie miesto aplikácie v niekoľkých sekundách, čím výrazne znižuje potrebu použitia ďalšieho anestetika.

Kontraindikácie: injekčný gél sa nepoužíva v prípade pacientov trpiacich vážnymi alergiami, poznačenými anafylaktickými šokmi alebo zaznamenanou prítomnosťou viacnásobných vážnych alergií. Tiež by nemali výplne používať pacienti so zaznamenanou alergiou na Gram-pozitívne bakteriálne proteiny.
Pacienti používajúci látky predlžujúce krvácanie, ako napríklad aspirín,alebo ibuprofen, môžu zaznamenať zvýšený výskyt modrín, alebo krvácanie v okolí miest vpichov, ako pri každej injekčnej aplikácii. V prípade, že pacient užíva podobné látky, mal by o tom predom informovať svojho lekára.

Ako v prípade všetkých injekčných procedúr, existuje zvýšené riziko infekcie. Výplň by sa mala používať so zvýšenou opatrnosťou u pacientov, liečiacich sa terapiou potlačujúcou imunitu a imunitné reakcie, keďže hrozí toto zvýšené riziko infekcií. Bezpečnosť používania  pacientmi so zaznamenaním nadmerného jazvenia ( napríklad hydrotrópne jazvenie, tvorba keloidov) a poruchou pigmentácie, nebola skúmaná.

Nepriaznivé účinky: Vedľajšie príznaky zahŕňajú dočasné začervenanie miesta vpichu, opuch, bolesť/citlivosť, ztuhnutie, hrčky/opuchlinky a modriny. Väčšina vedľajších príznakov je slabá alebo mierna, a ich trvanie je krátke (max. 7 dní a menej).